Magic & Tragic

"Life isn't every breath you take, life is moments that takes your breath away"

Så va e på gång, jag frågar, så va e på gång?

Kategori: Allmänt

Känner att jag har ingen ork till att göra nånting. 
Varken skolan, livet eller vad som helst..
 
Jag vet att det bara är sista terminen kvar och att det inte är värt att sacka nu, men jag orkar verkligen inte. Har så mycket att göra, så mycket som bara skjuts upp och nya saker som kommer upp.. 
Vill bara resa bort och vara borta hur länge som helst, ligga i en solstol med en drink typ, orkar knappt gå på toaletten typ.

Veckan i egypten har iallafall varit riktigt najs, blondare och mycket brunare än vanligt! Ser nästan levande ut igen haha. Ett tips dock.. åk inte till egypten om du e blond.. fyfan. Tur att jag e hemma igen och inte såld eller köpt eller nått annat hemskt. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: