Magic & Tragic

"Life isn't every breath you take, life is moments that takes your breath away"

Happiest Girl On The Planet

Kategori: Allmänt

Just idag måste jag vara den lyckligaste människan som går i ett par skor. 
 
Har varit hos Patrik hela helgen, jobbigt att tiden går så fort bara.. Idag åkte iallafall vi in till stan för att träffa min Mamma. Jag var så nervös innan att jag trodde jag skulle kräkas på pendeln. Som ni kanske vet har det här haft en liten turbulent uppstart.. Men det gick iallfall bra och blev inte alls så stelt som jag faktiskt trodde att det skule bli, och inget korsförhör blev det inte heller. 
 
Varför jag är så lycklig nu är för att mamma faktiskt har insett att han faktiskt är en riktigt gullig kille och att vi är lyckliga tillsammans, känns så bra att all den här kaosen är över och vi bara kan få vara tillsammans utan att det ska vara massa konsekvenser och bråk runt omkring <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: