Magic & Tragic

"Life isn't every breath you take, life is moments that takes your breath away"

Nya Tag!

Kategori: Allmänt

Nu har jag lovat mig själv att från och med nu ta tag med mitt liv. Sluta ljuga för mina föräldrar, börja ta hand om mig själv, tänka mer på skolan. Sköta mig lite bättre helt enkelt.

Som start på det hela berättade jag för mamma vad som hände i fredags, varför jag inte vågar vara ärlig mot henne. Riktigt jobbigt men nu i efterhand känns det superskönt.
Samt var jag och syrran på gymmet för att ta tag i sommarlovsformen, vet att det inte är sommarlov längre, haha men. Riktigt svettigt och jobbigt som satan! Tagga träningsvärken imorgon.. kommer inte att bli lätt att komma upp på hästen tror jag. RIktigt taggad att rida för engånsskull!

Kommentarer

  • Amanda säger:

    You Rock Girl! <3

    2012-09-24 | 22:26:28

Kommentera inlägget här: