Magic & Tragic

"Life isn't every breath you take, life is moments that takes your breath away"

Det vidrigaste.. äckligaste.. USCH!

Kategori: Allmänt

Var i stallet och jobbade idag, allt flöt på och hästarna var glada som vanligt. 
Precis innan jag skulle åka hem kom jag på att jag skule leta efter Sofias plånbok i hennes skåp hon har. River ut skor, jackor, tröjor, handskar, strumpor ja allt möjligt. Hittar längst ner i skåpet en matlåda. Plockar upp den, ser väl ut ungefär som den skulle lagts dit igår, men det var nog för att maten hade nog ruttnat bort. Nyfiken och dum som jag är öppnar jag locket och luktar. På mindre än en tusendels sekund har jag langat kaskadspyan i soptunnan. Den gick inte att stoppa. Nu när jag tänker efter så måste lådan legat där i minst 200år..
 
Så ett tips till er alla. Lukta inte i lådor ni hittar.. U might get a nasty surprise.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: