Magic & Tragic

"Life isn't every breath you take, life is moments that takes your breath away"

New Years Ewe

Kategori: Allmänt

Kan inte riktigt förstå att det var ett helt år sedan förra nyåret.. 
Det har hänt så sjukt mycket under det här året, det har varit mitt absolut bästa hittills, även om det har haft sina ordentliga svackor..
 
Jag är verkligen inte samma person som jag var för ett år sedan. Jag har förändrats så sjukt mycket på både gott och ont. Hittat nya, helt fantastiska vänner och världens bästa kille. Det framför allt bästa med året som har varit är att jag har börjat stå på mig mer och verkligen göra det som jag själv tycker är rätt och skita i vad alla andra tycker. Känns riktigt bra..
 
Ikväll blir det iallafall först av till Amanda Den Bästa o käka middag tillsammans med Emma. Får väl hålla drickat på en kontrollerad nivå nu.. Sen ska jag och Amanda dra vidare in till fridhemsplan till Ida och Linus där Amanda, Patrik, Sofia och alla andra kommer vara. Tror det kan bli
n riktigt lyckad, men kort kväll <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: