Magic & Tragic

"Life isn't every breath you take, life is moments that takes your breath away"

Mysehelg

Kategori: Allmänt

Kvällen började med att jag och Malin åkte på bio och kollade på Mammas Pojkar, en helt okej film, trodde den skulle vara bättre än vad den var. Den hade några riktigt sköna scener men ingen film som man MÅSTE gå o se. 
 
Skulle egentligen tagga på utgång men trött som ett svin, fortfarande, från kryssningen. Blev en spontantrip till min fina puttechipstutte istället. Filmmys med Sagan om de två tornen och popcorn i mängder, kändes som en riktigt välbehövd kväll. Imorse drog vi till nynäs med Sandra och Lucas och lira biljard o bowling. Kan säga att jag e inte så jävla bra på att bowla asså.. Förra gången var nog bara nybörjartur. Däremot biljard Im a fucking boss!

Imorgon är det Nyårsafton vilket innebär kröka som in i helvete för de flesta, dock inte för mig, ska ju till egypten och måste åka hemmifrån 04.00.. Lite segt men ska ändå bli skönt. Lite rädd för att bli såld för 75 kameler eller nått liknande, kanske borde vara snäll mot mamma o pappa tills jag kommer hem nu.. hehe
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: