Magic & Tragic

"Life isn't every breath you take, life is moments that takes your breath away"

Julbord Vikinstyle!

Kategori: Allmänt

Ikväll var det Julbord på sjätte tunnan. Supertrevligt att träffa mina kusiner och alla andra i släkten som man inte ser så mycket av i vanliga fall. Det blev en hel del cider och lite så men det va fasen roligt. Eldsprutning, tallrikar som gick i tusen bitar, glas som flög och skratt som ekade. En Lyckad kväll helt enkelt. 
 
Tänkte först dra ut på stan med Sabina men satte mig i bilen och blev så sjukt trött att jag inte orkade lyfta ett finger. Så nu sitter jag här i sängen med min dator och nördar mig istället, men det är mysigt på ett annat sätt. 
 
Imorgon blir det till att åka skridskor med bästa lillesyrran och sen ska jag förmodligen träffa min Chipstutte <3 Verkar som det blir en riktigt lyckad helg.
Jusste sen kom jag på att det är bara 2 knappt tre dagar kvar till julafton, vilket innebär att KRYSSNINGEN närmar sig oxå, kommer bli asfett!! 

Hej hopp gummisnopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: